lørdag, mars 04, 2006

hmmmm

livet er finurlig dere(eller dere og dere..well du som kanskje snubler innom dette) jeg har da i det siste året eller hele livet lurt på hva jeg skal gjøre fremover..hva skal jeg bli, hvor skal jeg bo osv. og det hjelper ikke helt at de planene man trodde man skulle ha ikke funker alikevell..MEN MEN slik er livet. hvertfall har jeg da nå kommet inn på den skolen jeg har villet inn på NorgesKreativeFagskole på grafisk design:) men når jeg fikk papirene fikk jeg litt panikk..panikk for lånekassen og gjeld og det store skumle verden.. hehe har funnet ut at en setning i en sang egentlig passer meg veldig bra "I think i have a problem, I think I think to much" men voksen må man vel bli og lån er vel en naturligdel av det.. gud..skal jeg liksom klare meg selv HJELP:)

2 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

da ender vi opp sammen igjen da du.
NKF. juhuuuu

gleder meg jeg
om jeg kommer inn da.

2:14 a.m.  
Blogger Ole Fredrik sa ...

Hei :) og tusen takk for hyggelige melding på bloggen min. Gratulere så møye me skoleplass. Grafisk design e gøy! Gled deg masse :)

.. og god helg ikkje minst!

10:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden