fredag, mars 10, 2006

daydream beliver

så her er greia.. jeg dagdrømmer en hel del for tiden. bakhistorie; jeg fikk ikke sove når jeg var yngre og fikk som råd av mamma at jeg skulle finne på historier, detaljer og alle mulige ting helt til jeg sovnet. dette har da fulgt meg gjennom hele livet og nå klarer jeg ikke sovne( hvis ikke jeg faller sammen av utmattelse eller er stupfull) uten å detaljert beskrive for meg selv helt dagligdagse med endog fantasere hendelser.. greit nok tenker kanskje du, men utroooolig kleint når man møter på disse personene som frekventerer masse i min litt parallelle verden og begynner og blande inn disse tingene i den virkelige verden..
men må nevne at det faktisk er fordeler med å leve med hodet litt i skyene; man er sjarmerende vimsete for omgivelsene, man kjeder seg sjelden og man har et beriket sosialt liv når man er så opptatt av jobb og skole at man ikke har tid.. men for å forsvare meg selv litt må jeg si at jeg ikke går rundt og ignorerer virkeligheten, faktiskt det stikk motsatte, men når alle har buisy timeplan og får seg kjærester og tidsklemma har blitt et begrep for 20-åringer uten rykninger i livmoren engang_ lar jeg drømmene ta over jeg.. for en liten stund hverfall;)

også må jeg nesten nevne sånn litt på slutten her, at jeg har da besøkt denne skolen jeg skal begynne på til høsten og den er fin! gleder meg, nye lokaler og rader på rader med fine mac maskiner.. etter litt info fra lederen på gradisk design føler jeg med voksende optimistisk til ideén!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden