tirsdag, mars 28, 2006

Livets uungålige spørsmål

så, jeg føler litt at jeg står ved et lite vegskille i livet mitt nå..et lite T-kryss på livets landeveg om du vil! skole, flytte, lån og skjerpings er liksom i nærmeste fremtid og jeg føler sterkt at alt skjer mens jeg står på sidelinjen og ser på.. noen dager..eller heller..kanskje det bare er at dagene består av jobb og at ingen egentlig har tid, eller ingen tar seg tid er vel mer riktig..nei fysj dette ble jeg litt deppa av...


oppmuntringer mottas med glede:)

1 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

heiheihei. du kommer til å ha et fantastis liv. det vet jeg:) er ikke det en god oppmuntring.??? du kommer garantert til å klare deg, vennen. og på veien skal vi nyte tiden. med smak av kaffe.

12:52 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden