fredag, januar 19, 2007

God fredag



Nå er det støvsuget og ryddet. Nye lys plassert i lysestaker og tent. og helgen begynner å senke seg!
Ja da har det skjedd litt siden forrige post. Jeg har begynt på skolen igjen og fått ny gruppe. Så langt er alt bra! Hanna, min søte søster som har hatt litt stress med hva hun vil med livet i det siste har funnet løsninger og roen og nå ser alt veldig lyst ut for henne! (Storesøster kunne ikke vært gladere for at hun har det bra)
Spiste middag med Marthe og lene (som har rømt Bergen og regnet for helgen) på torsdag og det var veldig hyggelig:)
I dag har jeg og Hanna vært ute i det fine været og brukt penger.... hehe..
Har måtte krype til korset og innsett at høye hæler, vans og converse ikke er den beste støtten til føttene mine så nå har jeg gått til innkjøp av et par plaine men fine nike sko med oppbygging og dempere... så mye for å ikke bruke penger før London..! Fant en fiiiin grønn genser som jeg også måtte ha.. Men nå er det sparing fremover!
Helgen skal brukes til jobbing med skolen og kvalitetstid med gode venner;)
Med litt sårt savnet vintervær ute har jeg tullet med inn i skjerf og myke plagg! (se bilde)
skal ta sol for å få litt c-vitamin og fregner!!!! gleder meg.
Dette ble litt rotete men livet og tankene mine er litt rotete for tiden:)
håper alle har en fin helg!!

1 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

så fiiiin du er!

10:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden