mandag, november 27, 2006

november

har vært en merkelig måned som har gått fort... mye har skjedd, mye bra noe trist men det har gått. Jeg har vært syk og ligget lenge med en vond forkjølelse.. jeg har vært på ute sent på natten med høye heler og danset meg svett til storbandmusikk med vondt kne... Kne som er sårt etter vondt fall i en sur kombinasjon av tidligere nevnte sko og hull i asfalten. Min oppmerksomhet er ikke til vurdering i dette tilfellet;)
Jeg jobber mye med skolen, gjør mitt beste og håper det er nok.. sene timer og det å kun se utsiden av skolen når det er mørkt både morgen og kveld gjør meg desorientert.. men jeg tilpasser meg. Gleder meg til julen, gleder meg masse!!!
planlegger byttejulegave-julebord med venner, blir knall både for sjelen og lommeboken som ærlig talt ikke er veldig glad i meg og mine få arbeidstimer for tiden...
Ipoden er ødelagt for andre gang i år.. og ikke reparert enda.. SAVN!!!!
men når jeg er i nærheten av musikk går det mye i Damien Rice, Simon and Garfunkel og Håkan hellström for tiden..
drikker te og kaffe så det tyter ut av ørene og har filmkvelder med Thale og Stine. Ser de dårligste filmene ever laget og nyter det.
Livet og dagene går skremmende mot et nytt år... synes det nettopp var juni jeg...
hjelpes meg... fortsetter det i dette tempoet er jeg førti om noen strakser..
men først...nyttårsaften... Planer og kjoler anyone? har ganske funnet ut hva jeg skal:)
ellers living and loving for alle penga!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden