torsdag, april 27, 2006

lalalalalala

yeaaaaaaah!!! jeg gleder meg til sommern, skal på roskilde med venner, mange venner mye øl, bob dylan live(!!!), roadtrip
ååååååå, eer overekstatisk nå, må huske å puste...phuuuh sånn ja!! hehe

ellers, kom en mann innom jobben, spurte om vi kjente til noen menigheter i nærheten fordi han hadde kommet inn på avrusning men trengte penger til togbilletten..etter litt om og men ga vi ( jeg og therese) han pengene og han ble så takknemmelig. en av de gamle fruene som gjevnlig er innom sa etterpå; han var narkoman..du vet hva de pengene går til..! og hun hadde sikkert rett..men den dagen hadde jeg veldig lyst til å tro på det gode i mennesker, at han kom seg på det toget og fikk en ny sjanse, naivt?? sikkert men søren heller..

og gleder meg masse til å begynne på skolen til høsten, man savner den daglige omgangen med gjevnaldrene når man jobber..blir fattig men slik er livet hehe

2 Kommentarer:

Blogger Daniel Skovli sa ...

Hei Elise :-)

Takk for koselig kommentar til blog-posten min.

Jeg skal faktisk til Roskilde i år selv jeg, i forbindelse med en aldri så liten tur hjemom for å hilse på folk og fe. Regner med at det blir knall i år; de har i allefall en vanvittig gjennomført bandliste.

Nå vet (husker) jeg ikke hvilke studier du har tatt, eller driver på med, men hvis de kjeder deg som du skriver og du vil hoppe på grafisk design, er det absolutt å anbefale. Kjenner et par her nede som går den retningen, og vi har noe lignende på mitt universitet også. Art-faculty er uten tvil det tøffeste. Hadde man hatt russ i resten av verden, ville vi gått først i toget ;-)

Men, uten blabring, kreative fag og design spesielt er veldig spennende. Du vil nok ikke angre et sekund. Og, selv om studiene i seg selv kan være artige, vil jobben din etter fullført grad være en dans på roser sammenlignet med et lite avlukke på en tørr avdeling i et tørt multinasjonalt firma. Du får jo betalt for å gjøre noe artig. Bra deal det.

Ha en aldri så flott vår og etter hvert sommer, og ny Roskilde :o)


Daniel :-)

11:27 a.m.  
Blogger MB sa ...

heihei du er topp. unner deg aaalt godt for neste år!!!!!


glad i deg, jeg. smack

12:49 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden