mandag, januar 29, 2007

tankene mine går på tur..

jeg gleder meg til London! Jeg gleder meg til å være i en spennende by med noen av de fineste og beste menneskene jeg kjenner. Mennesker jeg setter pris på og setter høyere enn de sikkert aner. Det er noe, med de som plukker deg opp når du er nede og som tåler dritten du slenger ut noen ganger. De du kan be om å skjerpe seg og de som kan be meg om å holde kjeft hvis jeg er dum..
Jeg sier det sikkert ikke ofte nok, men jeg vil egentlig bare utrykke stor takknemmelighet til alle menneskene i livet mitt. de som gjør det lettere når alt er litt tungt, de som fjerner de kjipe tankene og hører på alt det teite jeg sier noen ganger. Jeg har virkelig vært heldig som har en vennekrets med store talenter,modige hjerter, høye ambisjoner, nydelige sjeler og fantastisk humor. Det er ikke alle som er like heldige.

Dagene beveger seg mot vår og sommer. Jeg gleder meg.. gleder meg til å gå barbeint, med solbrun hud og utslått hår. å falle av seilbrettet ca. 500 ganger og leke med hundene på hytta. Jeg gleder meg til å gå i alle kjolene mine, til Roskilde, til å ligge i solen og høre på musikk, til å bruke solbriller klokken ti om kvelden og snakke så filosofisk og optimistisk som man bare kan på sommerkvelder! Å dele dagene med overnevte mennesker og forhåpentligvis nye bekjentskaper som passer inn i kategorien:)
Det er ikke så ille å være ung i 2007:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden