fredag, mai 05, 2006

Yes, nå er det sommer

gud.. man skulle ikke tro det, men nå har sur vind og vinter blitt tatt over av sommer!! den kom inn over byen med et drag av vennlighet og optimisme til min kjære oslo!! merkelig hvor bedre humør jeg har vært i de siste dagene. jeg nyter de gode timene med sol og varme. Såfo å hedre denne årstiden som har æret oss med sitt besøk, har du en liten liste over mine favoritt ting, hva har med sommer å gjøre;

lukten av huden etter man har solt seg.
at det er kald om morgenen, men samtidig ikke.
den friske luften klokken 4 om natten.
at alle er litt snillere.
duggvått gress.
klemmer.
bøker.
å være forelsket.
solbriller.
peoner.
ipod i øret, solseng og KALDT vann på flaske.
utepils med gode venner.
musikk.
yougert-is.
å gå i byen og kjenne den trykkende varmen..som blir avbrutt av en frisk bris.
varm, ren asfalt under bare føtter.
sand mellom tærne.
å våkne tidlig.
å sovne sent.
hytta mi.
regn og torden.
gitarspill.
at byen vekkes til livet.
at man kan være melankolsk uten å være deppa.
å gå ut med vått hår.
solnedganger.
uendelige muligheter.
støvete landeveier.
festivaler.

..med mer. har DU noe å tilføye?

6 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

hva med engangsgrill som tar fyr i gresset, festivalarmbånd som gnager og lukter vondt, soleksem, vepsestikk, brannmaneter, kjærlighetssorg, canadagjess, skrubbsår, snørrunger over alt, ekle russ, bare føtter rett i en hundebæsj, rushtrafikk og gnagsår mellom lårene når det er som hetest?? joda sommern er en lykkelig tid... -oi, glemte nesten å nevne hvor herlig det er å kutte opp føttene på skarpe blåskjell på de herlige, hvite og rene strendene i oslo..


GOD SOMMER, ELISE!

9:52 p.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

pessimist..jeg ser på glasset som halvfullt, men ignorerer ikke at man snart på åle seg til disken og skrike etter påfyll heller!! hehe livet er heldighvis litt av begge deler:)

12:20 a.m.  
Blogger MB sa ...

elise elise. du kan ikke drikke av deg alle dine sorger. jeg vet det er lett å råmme til flasen, men det er så feil! lille alkisjente. du må roe ned. du bor jo på bardisken.... flytt deg!


jeg kan være en venn. jeg ser at du faller. jeg kan være din venn, men ikke før du slutter å drikke. snakkes.

12:48 a.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

morsomt

1:03 a.m.  
Blogger Daniel Skovli sa ...

Hvis det er sant, er det vel ikke spesielt morsomt. Men tvilen kommer deg til gode Elise - for denne gang :p~

Sommer er kos, selv om hundebæsj er litt kjipt. Selv gleder jeg meg vel mest til lange varme netter med grilling, øl og gode venner

10:05 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

:-)
Cool

10:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden