tirsdag, januar 30, 2007

I dag har jeg vært flink, veldig flink.. Jeg har skiftet sengetøy, ryddet, støvsuget og vasket.
Jeg har ryddet i alle skuffer jeg har og oppdaget at i alle sammen (bortsett fra i kommoden min) ligger det; 1 fyrstikkeske, hvertfall 2 penner, ett eller et halvt brett ibux, hvertfall en brille-rense-serviett-greie, trådsneller, kvitteringer (på alt) og hårspenner.. Og er sikker på at alle 1-kroningene jeg har funnet kunne holdt en en uke hvis jeg trengte det..

Jeg får ryddekick, dager hvor det å sitte å reparere ødelagte øreringer, teste alle pennene mine, og vaske sminkekoster er det beste som finnes i verden. Andre dager kan du ikke få meg til å erkjenne alle støvdottene hvis du frister med penger en gang. Derfor elsker jeg de dagene som i dag, hvor jeg får gjort nok til å kunne drite litt i neste gang. Dette ryddekick-genet mitt kommer litt i samme kategori som det at jeg elsker å gå i kjoler, bake og se på femtitallsfilmer.. Husmorgenet mitt tror jeg jeg kaller det. Det er disse dagene jeg hører på masse cheesy musikk og nynner.. tror jeg har hørt på "silly love songs" fem ganger nå... Og jeg er helt enig mr. Paul McCartney!!

Etterpå skal jeg betale regninger, kjøpe ny trillekoffert med mamma og begynne å gå over hva jeg skal ha med meg til London! har jeg nevt at jeg gleder meg i det siste:)
uansett.. GLEDER MEG!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden