tirsdag, mars 20, 2007

På oppfordring fra Miriam skal jeg da skrive seks little known fakta om "me sjæl" før jeg sender det videre til seks andre bloggere som skal gjøre det andre. for mer utredning om "reglende" kan du sjekke miriams blogg:)

Så her har du de:
1. Jeg er ganske så sta (arvet det så er ikke min skyld) eks.: jeg hevdet hardnakket og lenge at Sondre Lerches sang "Sleep on needles" het "Sweet Anita"...sier kanskje litt om hørselen min også.. ikke særlig fan heller men må ha rett:)
2. Jeg leser i snitt 2 bøker i måneden og er over gjennomsnittet avhengig av musikk.
3. Jeg bryr meg litt for mye om hva andre mennesker mener om meg.
4. Da jeg var 2 år hadde jeg et lam som het Pia. (og følgende spiser jeg aldri lammekjøtt)
5. Jeg faller ofte hodestups, hardt og fort for de jeg kanskje ikke skal falle for...( romantiker vett.)
6. jeg elsker bisarre tv-norge dokumentarer, uansett hvor ille man har det er det umulig å ha det så dårlig liksom:)

Foreløpig er den sendt videre til Linn, Daniel og Camilla.. og resten av leserne som kanskje stikker innom. hehe

4 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

herlig...... det lammet. var det et bamse-lam av vatt?

11:57 p.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

nope, kjøtt og blod. og masse kjærlighet!! hehe
sånn det går når man har familie med gård:)

7:13 a.m.  
Blogger MB sa ...

uff og uff. da skjønner jeg greia med å ikke spise lam...

men sånn helt objektivt; Det har jo ikke noe å si!
-du vet liksom at du ikke spiser Pia. det hjelper liksom ikke Pia noe at du ikke spiser litt av lammet Truls eller Krølle.
Jeg mener.
-du blir ikke lam av den grunn.

2:03 p.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

du har et poeng, men det er prinsippet lizm, ey.

7:27 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden