onsdag, mai 17, 2006

17.mai

god grunnlovsdag alle sammen:) (som leser dette) håper dere har en super dag på tross av det dårlige været. personlig synes jeg litt duskregn er koselig. har kanskje noe å gjøre med at jeg har så pollenallergi at jeg var inne hele forrige uke..er ikke bitter jeg nei:) dagen har blitt tilbragt med gode venner..er litt kvalm i skrivende øyblikk. tror det har noe med boller å gjøre.
ellers er det vel ikke så mye mer å si, skal dra og grille.

ha en super dag everybody!!!

2 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

grattis med dagen ja vennen.. jeg har hatt en herlig dag. med grillmat, regn, adjektivhistorier, kanelboller, venner og godt lag. Drøyde lenge med å komme meg ut, men storkoste meg veldig hjemme med mamma også.. nå må jeg ikke glemme at jeg egentlig burde liggi meg foten høyt i dag.. tråkket nemlig over i dag da jeg var ute å løp!. ja sånn går det når man er såpass vågal at en vanærer grunnlovsdagen med sportslige utskeielser! advarsel gitt.

kos deg videre. min uhellige grunnlovskveld er over. natta:)

1:28 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

2:56 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden