onsdag, oktober 11, 2006

livet..

Jeg må si at jeg har det veldig bra for tiden..litt trøtt men det er naturlig nok et resultat av for lite søvn og jeg vet liksom hva jeg kan gjøre med det. Dagene går fort avsted og vinteren sniker seg inn på meg med kjølige morgener og jakke-vær, det liker jeg! Jeg har det veldig bra nå, luller meg selv inn i en trygg sone med sentimental musikk av typen patsy cline og store mengder te. Det er ikke lenge til bursdag og det blir starten på bunadsfondet mitt!
..kom til å tenke på det her om dagen, hva tenkte jeg for 10 år siden om hvordan jeg kom til å bli når jeg var 20. kan ikke si at jeg husker så mye men håper jeg klarer å leve opp til mine egne forventninger:) Det eneste jeg synes da var at folk som gikk på videregående var så store og voksne og nå synes jeg de på barneskolen er så små, at det er vel litt balanse i det. Jeg velger å se bort fra hvor mye andre har oppnådd i livene sine og holder meg til å være stolt av det jeg holder på med. Liker å tro at jeg har blitt ganske grei.. Er veldig takknemmelig for de gode menneskene som er en del av livet mitt! vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten dere.. Eller har jeg funnet meg et perfekt par sko som jeg elsker! veldig nå, veldig grå og veldig fine! Digg med lån..hehe

men nå skal jg se en film og slappe av så...
hadet

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

ville bare stikke innom å si hei:)
glad i deg

1:02 a.m.  
Blogger Daniel Skovli sa ...

Hei Elise, lenge siden jeg har vaert innom siden din naa. Haaper alt gaar bra (noe posten din tyder paa), og at skolen oppfyller forventningene :-)

5:43 p.m.  
Blogger MB sa ...

hei elise vennen. det er litt kjipt.. for jeg tror ikke jeg kan komme på fæsten din!
hm.....
og det er litt kjipt synes jeg. du kan ikke flytte den? hehe.... yeahright.

12:35 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden