torsdag, september 07, 2006

en oppdatering..

Jeg har da begynt på skolen, noe som er litt stressende, veldig tidlig om morgenen, mye nytt men veeeeldig morsomt og spennende! har fått første oppgaven min, noe som betyr at denne posten blir litt kort.. har endel å gjøre:)
klassen min virker kjempebra, folka er veldig kule og snille! Dette blir et bra år tror jeg:)
Ellers er det vel ikke så mye mer å si akkurat nå, men skriver mer når jeg får ånden over meg.
hvordan er livet til alle andre for tiden?
let me know!! alltid spennende å høre om høsten til folk.
uansett, ha en super helg alle sammen!
stor klem fra meg til deg:)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Hei Elise.
tenkte jeg måtte legge igjen en kommentar. godt å høre at du trives på skolen.
Min høst er jobbing. Men nå reiser jeg til Thailand om under to uker. HURRA. gleder meg som en unge.
Heldig du som har en blogg som fungerer. Min er fucked up for tiden.

10:33 p.m.  
Blogger MB sa ...

jeg leker, jeg leser, jeg ringer, jeg planlegger, jeg ler, jeg ber, jeg går , jeg løper, jeg synger(lavt), jeg tenker, jeg tror, jeg tviler, jeg lever, jeg risikerer, jeg håper, jeg drømmer, jeg skriver, jeg tenker, jeg elsker, jeg sover, jeg våkner, jeg dusjer, jeg spiser, jeg danser, jeg digger, jeg liker.

9:46 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

tror du tenker meste jeg miriam

11:53 p.m.  
Blogger MB sa ...

du tror vel det, camo:)

12:34 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden