tirsdag, august 22, 2006

her kommer vinteren.

jeg har to ganger nå skrevet noe langt, poetisk og innspirerende med tilhørende bilde.. men hva gjør den dusten av en data jeg har?! den sletter alt..2 FREAKIN´ GANGER. er en smule irritert så dette tredje forsøket holdet enkelt;

Leser: American psyco (for andre gang) og vogue.
hører på: la vie en rose av Edith Piaf og Narkoman av Jokke.
drikker: te!!

jeg har det bra, gleder meg til og over høstens stille men klare inntog i byen. hører på semideppresive sanger, drikker te, baker og tuller meg inn i tepper på regntunge dager. gleder meg til skolestart som enda er ca 2 uker frem i tiden og gir meg litt tid til å vende meg til å legge meg tidlig og brenne penger på ymse skoleartikler. (ny jakke er en nødvendighet) man skal da gi et bra første intrykk.. Er takknemmelig for en digg sommer! Roskilde, hytteturer, fester og varme dager. Jeg har blitt brun, danset til bra musikk og sittet oppe til morgenen og pratet.
Så takk til alle de flotte menneskene som har gjort denne sommernen så bra:)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

hei Elise.
må bare si at de kakene du hadde med deg til Siri var sinnsykt godte. synes du skal dele den oppskriften. hyggelig å se deg igjen også.
klem camilla

3:28 p.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

takk takk:) det var veldig hyggelig å se deg og de andre igjen også! vi får se på den oppskriften...:) hehe
:)

5:19 p.m.  
Blogger Daniel Skovli sa ...

Så det drar seg endelig mot høst der hjemme? Da er det jo endelig håp for oss her nede da :-)

Hva skal du studere forresten? Tror ikke jeg helt har fått med meg det.

Masse kos fra langt pokkern under ekvator :o)

7:53 a.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

hei:) skal studere grafisk design:) det blir nok morsomt HÅPER jeg.. ja høsten kommer og jeg gleeeeder meg mye over den!! var på Norges varemesse i dag (en fordel ved å jobbe/ha jobbet i blomsterbutikk) og jeg og en venninne kjøpe julegaver til samtlige vi kjenner!! (til innkjøpspris)
IM LOVIN´ IT!!!
hehe

5:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden