søndag, september 24, 2006

kanskje London?!

det kribler litt inni meg. på den måten det gjør når nye ideér slår gnister, suser rundt i hodet mitt og prøver å få fotfeste. Jeg har fått tilbudet om å flytte til London med en god venninne som er så søt og vil ha meg med på hennes eventyr! Og jeg må si at jeg sterkt vurderer å tilbringe neste høst der borte nå altså! Hvis jeg får ordnet med skolen min er det jo ikke noe som holder meg tilbake.. de fleste skal jo reise og bort uansett og kanskje det er på tide med en forandring! Drømte om død i natt, og det skal bety forandring. Nå er jeg ikke overalternativ eller åndelig men det betyr kanskje noe?! Det er jo virkelig ikke noe som holder meg igjen, familien min er jo her uansett og det er et halvt år liksom! og vi kan få en bra leilighet til en rimelig penge og jeg er så gira nå at jeg må huske å puste..fordi dette kan jeg gjøre! det kan ordnes og det kan bli utrolig bra!!
Vet jeg går veldig fort frem og drømmer før jeg ser meg om men dette er en realitet om enn på tankestadiet enda:)
jeg er Giiiiiiiiiiiira!!

4 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

hvem vet..kanskje london på meg også???

12:35 a.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

skal du til london? har skikkelig lyst til å få det til å funke jeg altså:)

5:42 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Hallo hallo Elise!
Så morro det er å lese i bloggen din!! Vi må prøve å få samlet noen chikkelackzer til et vors snart=)
stor klem fra kine(lommelerka)

10:07 p.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

hei:) så morro at du har vært innom:) ja det hadde vært veldig gøy! hehe

11:45 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden