fredag, mars 30, 2007

påskeferiestart...

Våren har kommet med brask og bram. Jeg er offisielt avhengig av sol og den fiine efekten den gir på kropp og sjel. Det er mye som er bra nå, det meste faktisk. Har kommet til et punkt hvor jeg aksepterer og tar til meg sitasjonene og verden rundt meg. høres det svevete ut? ..kanskje, men noe har løsnet, sakte men sikkert. Kanskje det er det de sier at med alder kommer visdom hehe (selv om "alder" kanskje er litt å ta i)
barbie-rosa negler, stooore solbriller, susanne sundførs musikk, påske stemning i byen, poker, bursdagsfester, kjoler, å gå hjem fra fest på natten og ha hysteriske samtaler, quirky myspace humor med thællis, tøysko, skolefri og OL-94 er noe av det som gjør meg glad om dagen. jeg regner med at du som leser dette (hvis det fortsatt er noen, hehe) nyter våren, kos deg!!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden