søndag, september 16, 2007

au

Mye har skjedd siden sist og for å gjøre en lang (og med mine store ord og til tider kompliserte formuleringer, forvirrende) historie kort, kan jeg vel si at jeg har vært veldig glad, rar og stressa, lei meg og nå veldig glad igjen! og det er så veldig digg.

Jeg vet ikke om det er det at jeg har så mye å gjøre at jeg egentlig ikke har tid til noe annet, og selv om det er kjipt å ikke ha tid til så mye annet eller andre så vet jeg at jeg får tid til det senere. Og nå er det ikke som om jeg har så mye valg fordi ting må gjøres.

Det er rart. For jeg har virkelig funnet ut av så mye på kort tid. Jeg har vel egentlig funnet ut at selv om jeg skal gå ferdig dette og synes det er gøy, så skal jeg ikke bli grafisk designer. Det har litt for mye regler og for en person som har en tendens til å legge endel regler på meg selv så trenger jeg at det jeg virkelig brenner for å gjøre, skal være et sted hvor jeg ikke behøver å føle at jeg ikke klarer å utrykke alle de ideéne jeg har inni meg. Det ironiske er vel at jeg har funnet ut dette uten så mye drama som forrige gang jeg fant ut at det jeg kanskje lurte på å bli ikke helt var greia.
Jeg skal jo gjøre ferdig og ta med meg dette videre. Tror vel at det er en mening med det meste, og det at jeg skulle gjøre dette og møte disse menneskene som jeg er så heldig å jobbe med nå tror jeg er helt etter planen. For jeg har virkelig, veldig plutselig, gått inn i en veldig fin fase av ting.

Jeg har funnet ut at selv om jeg virkelig vil en ting er det ikke sikkert at det er sånn det skal bli eller være. Og selv om ting gjør litt vondt noen ganger så betyr ikke det at ting ikke blir helt bra igjen. Som sagt; det er vel en mening med det.
jeg har blitt en vandrene klisjemaker!

MEN..selv om jeg har det veldig bra på den ene siden så skal ikke ting være så enkelt. For i tillegg til at jeg er permanent underernært på søvn, stressa og høy på kaffe mesteparten av tiden og lider av permanent dårlig samvittighet pga. venner, trening og det faktum at jeg ikke rydder ofte nok, har jeg så vondt pga. visdomstenner at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre!
For noen uker siden var det bare 1, jeg merket ikke noe og var litt kjepphøy når folk fortalte om feber og vondt når denne forhistoriske visdommen bestemte seg for å sette inn. Nå driver 3 idiot tenner å presser seg igjenom kjeve og tannkjøtt og jeg har såpass vondt at en tur til tannlegen plutselig kom på en av de første ordentlige fridagene på lenge. Jeg er virkelig irritert, sur og fortvilet over at noe så teit skal gjøre så vondt.
derfor velge jeg å gjøre det eneste som virker logisk for øyeblikket, nemlig, sove.

1 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

ja her går det unna!

5:27 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden