søndag, april 22, 2007

"jag vil ha allting"

som Håkan Hellström sier.. og som jeg hører på.. non stop nesten. Gi meg en sår, skrikende og varm svensk mannestemme og herlig klisjefylte, underfundig formulerte tekster som flytter meg til sene sommerkvelder og lukten dugg på gress og jeg er solgt!

Jeg planlegger flytting, egen leilighet og greier.. eller egen og egen, det blir med min gode Thale! Det har vært litt frem og tilbake, Marthe var lenge med i planene men kunne desverre ikke. Trist! men Thale er med og er det noen andre jeg vil bo med så er det henne. Min beste beste og superkule venn med skremmende lik smak som kulminerer i en leilighet så fin og rå at det ikke finnes ord! selv om det fortsatt er på planlegggingsstadiet.

Så fra høsten av finner du meg fra mitt eget hjem, med alt det innebærer og jeg gleder meg ekstremt masse!! bare vent, det blir saker og bilder! bilder av alt det spektakulere vi skal trylle frem på budsjett og med bøtter av fantasi!!!!

ellers er jeg litt forelsket om dagen.. i min nye tatovering, that is. det greie med meg at jeg vet sekundet jeg gjør noe om dette er noe jeg liker eller ikke liker, og denne er definitivt på like siden av spekteret.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden