tirsdag, april 10, 2007

Ting med meg selv som jeg ikke har vært helt klar over at jeg gjør/er/liker..

1.Jeg hører på joni mitchell når jeg er i et melankolsk/deppa humør.
2.Jeg hører på Håkan Hellström når jeg trenger å f troen på kjærligheten, umulig å ikke bli sjarmert av skrålete svensk stemme og naiv poesi.
3.Hvis jeg er i veldig godt humøre blir jeg bare bedre av Queen. Tror jeg er avhengig av Queen.
4.Jeg høres alltid ut som en som snakker pent og prøver å snakke stygt når jeg banner.skriker gjerne litt også for å toppe det..
5.jeg har et sted på veien fått en smak for litt hard rock, men hater når folk namedropper de riktige bandene.
6.jeg er dårlig til å gi over kontrollen på ting til andre, selv om jeg ikke vil ha den selv alltid.
7.Skulle jeg levd i en annen tid skulle det vært 70 tallet og san fransisco.
8.Når jeg er i godt humør er jeg ikke i et ååå så lykkelig jeg er men mer litt sånn sarkastisk, kan oppfattes feil pga.det.
9.tror humoren min, særlig sammen med Thale kan skremme noen mennesker, folk vet ikke helt hvordan de skal takle det.
10. Jeg eier sykt mange kjoler, elsker kjoler!
11. når spiller kort drar jeg alltid opp skuldrene og ser følgende skikkelig keitete ut.
12. Jeg mumler/mimer ofte med på sangtekser når jeg går og hører på ipod, ser og høres veldig rart ut har jeg fått høre.

og dette er jeg veldig klar over men jeg faller veldig lett og ofte, og får sykt lett blåmerker så ser alltid litt halv banket opp.
lært litt om meg selv den påsken her:)

2 Kommentarer:

Blogger Linn sa ...

Elise dette er 13 ting som gjør deg til deg!
Jeg ser at du har valgt å ikke gi dette med fall og blåmerker en plass i listen din.. jeg vil si at den fortjener ihvertfall 4. plass! Du faller veldig mye og får veldig lett blåmerker.. det er en klar 4. plass!

9:30 p.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

ja maybe det er det men er veldig klar over det da så tenkte det ikke helt passet på en liste over ting jeg nyss har blitt klar over med meg selv. falle har jg gjort i flere år nå..:)
gleder meg til middag og vin (så voksne vi har blitt as) "mamma tuller ikke nå pippi"

9:53 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden