mandag, mai 29, 2006

jeg flyter gjennom livet.. det kjennes litt sånn for tiden. dagene blir på magisk sett til uker uten at noe skiller en dag ut fra en annen på noen spesiell måte.
Jeg har tenkt på hvordan livet mitt har vært de siste årene, hva jeg har gjort, ikke gjort, angret på og savner. Hvordan visse mennesker er en så viktig del av livet ditt så lenge for så å bare ikke være det lenger! Gud, noen ganger føles det som at jeg har levd så lenge opplevd såpass mye men samtidig ingenting... Ingenting føles liksom helt riktig for tiden, det kjennes litt som at alle har kommet til et nivå som jeg ikke har skjønt hvordan man kommer seg til enda! Følelsesmessig er jeg et rot, her om dagen bare gråt jeg, over alt og ingenting. og andre dager føles det teit at jeg ikke har noe å gråte over. Jeg føler meg simpelthen litt uinnspirert, jeg trenger å være forelsket eller ha kjærlighetssorg eller noe.. Føle litt etter en lang vinter, kjenne varmen på kroppen igjen. Og jeg vet at dette høres fælt ut men jeg kjenner meg litt ikke akurat satt pris på i forhold til vennene mine..Men så mange av vennene mine er forholdene våre helt baset på at jeg tar kontakt, jeg mener jeg er en person som bryr meg om andre, likr å finne på ting som noen jeg kjenner blir gla for uansett om det er en liten ting eller stor. og noen ganger er det kjipt at ingen gjør sånne ting for meg. .. også får jeg skyldfølelse for at jeg tenker slik...ååh..
kommer jeg til å bli lykkelig, få barn, gjøre noe jeg liker, bety noe for noen? jeg håper det! de siste årene har jeg forandret meg så utrolig mye, og noen ganger har jeg bare lyst til å være ti og lykkelig uvitende om mye at det som skjer senere. men når jeg gruer meg til å bli tredve må jeg bare tenke at ti år er lenge siden!! jeg vil bare at folk skal like meg og at jeg betyr noe for de jeger gla i, sikkert det alle vil men..jeg trenger sommer og varme nå, at dager er enkle og alle glade og lykkelige. at alt som betyr noe er at man har en god sjel og å slippe å bekymre meg for fremtiden! En drøm sikkert! men så er jeg en drømmer..(i litt dårlig humør)

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

elise du er flink...mange som føler som deg.

11:33 p.m.  
Blogger MB sa ...

Elise.....
Jeg får lyst til å si: -Ikke si sånt!!! men jeg kan jo ikke det. det er BRA at du sier sånn!!!
ærlighet er en god ting.
Jeg håper ikke du tror at du ikke betyr noe for meg... men det blir jo et vakuumår. Gled deg til neste år. Du har mer enn mange. Du inneholder mer enn de fleste!!!! det er bare det at du har et potensiale som du venter på å få la komme til syne. du har så mye du vil lære og så mye du vil skape. derfor føles det så tomt. fordi du trenger og du vet innerst inne at det kunne blitt så mye bedre. nettopp det er det jo håp i da.!!! nok vrøvl fra meg.
jeg snakker alltid litt for mye jeg.
gled i deg iallefall. bare det jeg ville si. og jeg unner deg alt godt elise.
im up for cookies snart.....
smil:)

11:39 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

ja jeg mente det samme som miriam. men det enkle er ofte det beste. måtte bare si det for jeg følte mitt innlegg belknet litt i forhold

11:51 p.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

gode ord er fine uansett hvordan de er pakket inn eller formulert!

12:18 a.m.  
Blogger Daniel Skovli sa ...

Flere som har the blues om dagen, ja. Er ganske naturlig for denne sesongen det tror jeg, Elise. Nå kan jeg vel strengt tatt ikke ta tak i så mye av det du sier om deg selv, men ting har en tendens til å ordne seg til slutt :-)

Pluss, med litt post-vinter-blues i magen, smaker sommeren så utrolig mye bedre når den for krangla seg gjennom kulda. Blir nok en flott ferie med masse grilling, pils, gode venner, flørting, festivaler og gode minner.

(og blogging på kvelden etter en litt røff dag har vel også en lei tendens til å bli i overkant negativ :)

10:27 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Normalt å føle det som du gjør mange ganger..
og litt merkelig å tenke på at den som sitter to etasjer under meg kanskje sitter med samme tanker som meg:P
du er et lyspunkt i livet mitt! Og husk at jeg er her for deg<3

4:21 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

9:56 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden