torsdag, mai 25, 2006

life or something like it

De som kjenner meg er fullt klar over at jeg har en tendens til å falle...endel..og på jobben på mandag så skjedde det igjen
så nå har jeg blåmerker og kutt over hele kroppen og ser veldig ut som om at jeg har blitt mørbanket!! ikke min beste uke dette her nei..var ute og kjørte i stad og en gammel mann på sykkel viste fingeren til meg, helt uprovosert!! må si at min sympati for gamle menn falt betraktelig der og da...

ellers så skjer det ikke så mye, sitter å hører på musikk og venter på at noe skal begynne på tv. har fått helt dilla på jack black sin cover versjon av "lets get it on" tacky I KNOW men groover fælt nå altså:) samtidig som jeg ser på Ibsen-novelle film på nrk.. og skriver egentlig fordi jeg irriterer meg på at folk ikke har oppdatere blogger:) så feel free til å legge igjen en kommetar hvis du er innom, greit å vite om det er noen out there:)

jobbe jobbe jobbe er livet fremover så... ha en fiin helg folkens.

3 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

heihei vennen,
jeg ville bare si at jeg har oppdatert bloggen min, som du har bedt meg om så instendig.....

:)
og innlegget er bra:) glad i deg:)

2:58 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Elise Elise Elise

Har du falt igjen Elise? Nå er det på tide at vi tar tak i dette kordinasjons problemet ditt, vi skal ha en slags treningsleir i Frognerparken (når finværet kommer tilbake) Da skal du øve deg på å gjøre mange ting på en gang og gå i både høyt og lavt gress!

Klemmer fra Linn

6:53 p.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

jaaaa!!! jeg trenger tydeligvis trening in the art of walking fordi dette er ille....hehe

11:24 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden