mandag, april 14, 2008

Blogg sa du?

ja jeg har vel ikke vært her inne på over et halvt år og har ikke akkurat fått en ekstremt ånd over meg nå heller. Men siden to år av mitt liv faktisk har blitt mer eller mindre dokumentert på denne bloggen og gudene vet at det har vært mye kleint..så ja, kan jeg vel nevne at jeg er veldig stolt av at jeg i skrivende stund snart er ferdig med 2 år på NKF, har en ferdig opptaksprøve til AD på Westerdals som leveres i morgen og en fin nesten ny tatovering på min høyre underarm..

Flere av mine store ord venter jeg med til jeg vet om jeg har noe å juble over.. Blogg er moro for unga, så det kan vel hende jeg ikke bruker 6 mnd til neste gang

1 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

morro for meg som er en av unga!

litt småsøtt at du er nitten år i bloggbeskrivelsen din, må jeg si.

blogg mer!

11:23 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden