tirsdag, april 22, 2008

WOW

utrolig hva man finner når man leter etter noe annet. dette er tre utkast på et innlegg jeg prøvde å skrive i begynnelsen av september.

1. Jeg mener jeg pleide å kunne synge. På et tidspunkt var å synge en ferdighet jeg kunne ta på meg. Akuratt som det å ha tid til å ringe venner var noe jeg hadde. jeg mener også å huske, at det kunne gå flere dager, ja til og med uker, uten at jeg var lei meg. På grunn av noe. Nå er jeg såpass stresset at jeg ikke helt ser forskjell på svart og hvitt men sånn bortsett fra det..
jeg liker ikke å være lei meg. jeg liker ikke å være svak. liker ikke å ha følelser jeg ikke vil ha, og som jeg ikke har kontroll over.

2.pappa pleide å fortelle meg en historie, om en mann som eide et verksted og "kunne reparere alt, utenom knuste hjerter" men så reparerte han dukken til en liten jente også kunne han gjøre om skiltet sitt. For han reparerte et knust pike hjerte.
jeg vil ha en reperatør. En som gjør mer enn å sette plaster over riften. Selv om det hjelper masse. Hvor kjipt er det ikke at det eneste som hjelper er tid.. og at det eneste jeg ikke kan gjøre noe med er omstendighetene mine.. livet mitt og alt det innebærer.

3.Hvem prøver jeg å lure..de dreadsa kom tilbake i løpet av 3 dager og jeg har brukt rosa neglelakk i 2 uker nå..
jeg er lei av jentelogikken min.. måten jeg bruker alt for mye tid til å tenke på teite ting som ordner seg mer eller mindre slik det skal uansett.


Wow..Jeg var en vonbroten jente:)

2 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

hm. melankolske elise. av en eller anen grunn er det mer spennende å lese sånne tekster. iker det jeg. og INGENTING slår det å lese sine egne dagbøker!!

11:51 a.m.  
Blogger MB sa ...

hva skjedde her a??? akuratt som om det ikke har skjedd noe i det siste...?? det VET jeg er feil!!!

12:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden