mandag, juni 19, 2006

I dag var første dagen på uker at det regnet. Himmelen var mørk og tung på den måten den bare blir når det er regnvær på sommeren. Jeg jobbet..nest, nest siste dag før ferien min!!Og selv om jeg hadde mest lyst til å krølle meg sammen i en stol med den nye boken min og en stor kopp te, så gikk denne dagen greit den også..Som de fleste dager gjør.

I morgen skal jeg kjøpe regnjakke og spise middag med marthe, vi snakker final gjennomgang av detaljene våre før vi drar til roskilde på LØRDAG!!! 5 dager liksom..Gleder meg noe sinnsykt, og selv om jeg blir mobbet ihjel pga. min forkjærlighet til lister skal jeg love deg at folk kommer til å digge listene mine når de ligger der og koper:)
Nå ser jeg på "the worlds most terrible serialkillers" (...hva skjer med programutvalg..) og holder på å sovne, men men.
skal sove til jeg våkner i morgen og bake croissanter til frokost!! mm:)
ååååå, jeg gleeeder meg, jeg gleder meg, jeg gleder meg!!! ROSKILDE
håper alle der ute har det bra og nyter sommeren!

-Elise

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Hei Elise. Vil bare ønske deg en god tur til Roskilde. Håper du får en knalltur. Å jeg synes det er deilig med regn. Litt sommeregn er bare bra så lenge det ikke er sånn hele tiden.

11:49 p.m.  
Blogger Daniel Skovli sa ...

Du får ha en riktig så god tur til Roskilde. Selv drar jeg nok ikke før i neste uke en gang (men da har et par kamerater allerede vært der et par dager, og satt opp telt og sånt :)

Du får e-poste et tlf-nr eller noe hvis du er hypp - og håpe på sol uansett. Blir nok bra det her skal du se :-)

5:09 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

2:46 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

6:08 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden