torsdag, juni 01, 2006







Jeg har merkelig ikke noe å si nå... har prøvd og prøvd men finner ikke helt ord i kveld... i stedet gir jeg dere noen bilder av noen av mine venner, mennesker jeg setter pris på mer enn de kan forestille seg. mennesker som jeg lytter til og lærer av. Jeg synes det er utrolig hvordan noen bare ender opp i livet ditt og blir noen av de du bryr deg mest om. jeg er utrolig heldig som har så snille, morsomme, kreative, talenfulle og gode sjeler som venner!! og jeg er utrolig glad i dere alle sammen!!!

3 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

hey! im glad to see a pic of me in your friends-gallery:)

9:44 p.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

hey..im glad you´re in my friends gallery:)

1:09 a.m.  
Blogger MB sa ...

sweet. love your style. your weird sence of humor. and your coockies. and everthing else about you. jey:)
smile. smile and it will be returned.
one day.
hopefully.

12:16 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden