torsdag, juli 06, 2006

home sweet home

Roskilde 2006 er over for denne gang. det var første året mitt og jeg kommer til å returnere.. litt smartere, men mer info og litt klarere bilde av hva jeg trenger å ha med meg og hva jeg ikke trenger i det hele tatt!! men kan jo fortelle litt om det hele til alle da..: jeg campet med 19 andre flotte mennesker hvorav jeg kjente hele 3 stykker fra før av ( det sier litt om hvor sosialt det er) Må innrømme at det er utrolig vanskelig å fortelle om hva som har skjedd og folkene man har møtt fordi man kan ikke fortelle alt.. men i hvertfall, Campingliv; vi var da utrolig mange mennesker på liten plass, vi hadde foreksempel et telt stående inn ene døren på teltet vårt! og litt gjester her og der.. vi bodde på east-camp, ikke helt i nærheten av noe men i passe gå avstand..noe som betyr at det alltid var litt stress å kjøpe mat, kjøpe øl, dusje og å gå på do. Og det hjalp heller ikke at det var noen sinnsyke køer til all of the above mentioned things.. og når jeg sier køer så snakker jeg ikke 4 mennesker, jeg snakker en og enhalv time for å dusje..og 20 minutter for å gå på do.. noe som førte til at vi 5 jenter i min camp ledet det ultrafeministiske (og praktiske) -jenter kan også tisse på gjeret-bevegelsen... Ellers så skjedde det vel begrenset med aktiviteter(...) vi kjøpte øl, vi bar øl til campen og vi drakk øl mens vi satt i sirkel under partyteltet vårt. MEn det var utrolig kult, menneskene var sinnnsyke og ølet billig!! Så for å nevne noen; Marthe, min roommate og utrolig snille og gode venninne! så var det jørn og philip, gutta vi kjørte ned med og hadde det utrolig bra med. klarte tilogmed å tolke et utrolig internt språk etter noen dager. Rikke og pia, som etter andre dagen ble kjent ene og alene som rompevann jentene( etter de en morgen våknet veldig dehydrerte og gikk ut og drakk regnvannet som lå i stolene...) Det var rumener-arne og morten som mekket musikk og alt annet vi trengte mekket. Espen som så ut som værste macho gutt men som vi mistenker kunne heklet myggnetting om vi trengte det( vår lille mcgyver) Lars var stein mesteparten av tiden og når han satt der under sydvesten sin bak lilla solbriller så han utrolig ut som morten abel. Sindre og kaja var verdens søteste par, med hanekam og piercinger, som lå og sov hele dagen bortsett fra når teltet ristet eller sindre PRØVDE å ta på seg eyeligner. hehe.. Mouse-Martin var et kapittel for seg selv..men han ga alle oss andre en utrolig morsom intern humor. Ellers var det; mads, morten, magnus, dag, adreas og atle som bodde hos oss i en periode men som var del av campen uansett..jeg bare orker ikke skrive mer om folk.. Ellers var konsertene fantastiske og den beste var roger waters, da sto vi 3 meter fra scenen og gråt alle sammen! Og jeg var kjempe stolt på kaizers konserten!! Hm.. i løpet av uken, badet vi, jeg besvimte nesten og fikk en gul frisbee i hodet, vi drakk mye øl, jeg lagde den mest trengte gjenstanden i hele campen; lightertråden..Ellers fant jeg ut at gaffa kan fikse alt, starter du dagen med øl blir du ikke fyllesyk og at det går helt fint å sove selv om noen fulle dansker i campen ved siden av spiller aqua for 5 døgnet på rad!!!
Nå vet jeg ikke helt hva mer jeg skal si, er syk..alt urinstøvet (ja..jeg sa urinstøvet) har etterlatt meg med en helvetes influensa med feber og en hoste som gjør at jeg høres ut som noe en ku har kastet opp..
Håper alle andre som var der hadde det like fint som jeg, er avhengig nå!!
;)
bilder kommer sikkert senere

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

11:25 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

8:23 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden