onsdag, juni 21, 2006

så sitter jeg her da..og vet jeg burde sove.. det er jobb i morgen og egentlig burde jeg rekke å spise før jeg drar i morgen men hvem prøver jeg å lure:) våkner jeg en halvtime før i morgen, kan jeg garantere at jeg slår på snoose knappen på alarmen og snur meg rundt igjen!!!
Har blitt et B menneske det siste året tror jeg..så nå sitter jeg her, og pusser tennene mine, lufter, filer neglene, blogger og ser på tv...med andre ord alle de tingene som er så livsviktige at sengen ikke frister!!
In other news; jeg og marthe har da ompakket teltet vårt i dag og damdaddadam: vi fikk det inn i posen igjen!!!!! whoohoo
nei, nå neærmer avreise-dagen seg med stormskritt og jeg merker at reise nervene mine sniker seg inn. Jeg har planlegging i blodet og kan virke en smule stresset når jeg er på tur:) Men gøy blir det:) så får vel gi en siste gyv på jobben disse dagene, og det innebærer egentlig søvn så..
NATTAKLEM
;)

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

4:45 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden