torsdag, juli 13, 2006

Livet osv.

..jeg tror på kjærlighet, head over heals forelskelse, gåsehud og kjiling i magen! Jeg måtte bare få det ned på "papiret".
Du skjønner, jeg tror jeg har blitt litt preget av verden vi lever i, litt for vant til å se og høre om krig, terror og død på nyhetene. Lese at det er rekordhøye antall hivsmittede hitill i år i Norge, Lese om voltektssaker i ukeblader og høre på venners historier om kjipe mennesker. Mine egne historie om dårlige mennesker for den slags skyld... Det er litt som å gå i tåke, å bo i verden i dag. men noen ganger så ser jeg ting som vekker meg frå denne døse tilstanden og noen ganger blir jeg litt redd for at jeg har sluttet å tro på det gode i mennesker. men innerst inne vet jeg at uansett hvor blasert ting virker så er jeg ei jente fylt med tro og håp. -tro på den store kjærligheten, på menneskers gode sider og livets uendelige muligheter. Håp om fred på jorden og en mulighet for at alle mennesker har det bra. det er slike ting jeg sier til meg selv når jeg ser hvor slem og ond verden er til tider og når jeg merker hvor uanfektet jeg og mange er til det som skjer rundt oss hele tiden.
Jeg savner å ha noen å ha noen å lene meg til, noen å være tåpelig og noen å sove med..Der, jeg sa det. Er faktisk ikke så lett å si. Er litt det samme som å si at jeg ikke har det bra nå, for det har jeg virkelig! Det er bare det at når alle rundt deg couples up blir man litt lost og lei. Ikke det at jeg ikke unner mine venner alt godt her i verden eller at jeg ikke har det bra. Men det er noe ved det å ha noen å ringe, noen å fortelle de dumme små tingene til, noen som stryker deg over armen og gir deg gode klemmer og kjenner deg bedre enn mange. Well..skal ikke klage mer nå..merker at jeg er trøtt og det er trolig grunnen til at denne posten ble til et aldri så lite epos;)
Til alle mine kjære der ute, gla i dere!
nå skal det soves,
nattaklem fra smånevrotiske Elise;)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

hei Elise.
Fint skrevet...du er flink. Du snakker sommertull nå. Det vil si om sommeren lengter man ekstra mye etter en kjæreste.
Men du kan ta det med ro. Det kommer en din vei også. Når du minst aner det.
Å for å si det sånn...det er ikke på langt nær bare positive ting i et forhold. Nesten mer slit spør du meg.
Bruk tiden på deg selv. Gjør gode ting for deg selv.

4:09 p.m.  
Blogger MB sa ...

gode råd fra god jente:)
elise, ikkeno stress. seriøst.

12:53 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

12:08 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

3:39 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden