fredag, juni 23, 2006

Sommer,sol og Roskilde

I skrivende stund ligger jeg utslått på sengen og er sliten etter en lang dag på jobben. Men når du leser dette sitter jeg trolig bak rattet med noen timer og mil bak meg og endel igjen.. Med meg i bilen sitter det en med ipoden(metal) i øret, en annen knugende på gitaren han MÅTTE ha seg og Marthe ved siden av meg forann med kaffen i ene hånda og colaen i den andre. Tror det er et ganske riktig bilde på hvordan de 8 timene skal tilbringes. Er i pakkemodus,sikker på at noe er glemt og med reisenervene på høygir..MEN, fin tur blir det!!!

Nå er sommeren virkelig her med alt det innebærer.
Var på avsluttningen til min søte søster i går, hun er er ferdig med ungdomsskolen..Det var merkelig det..Jeg klarer ikke sette meg inn i hvem jeg var for 4 år siden og at hun er blitt så stor..det er..wow..merkelig! Men er så stolt av henne, da hun sto og sang så vakkert på scenen, kom det en liten tåre i storesøsters øye.
Hadde siste dagen på jobben i dag, og nå er det noen korte måneder til jeg skal på skole igjen! blir en tilvending, men en jeg gledelig tar imot( til pengene tar slutt hvertfall) I mellomtiden skal jeg nyte sommeren med venner, familie og kjente:) forhåpentligvis kommer jeg hjem med en god erfaring, av en utrolig kul og morsom uke og noen nye bekjentskaper!

Ellers..må nesten advare; kommer til å være ekstremt sliten og irritabel når jeg kommer hjem og hvis 0 comments lyser mot meg i neonrosa når jeg orker å slå på dataen så..ja..ikke bra..
SÅ; skriv en hilsen, si noen gode ord (eller bare ord, hvis det er stilen din) si hei og hå..eller et dikt?! mulighetene er uendelige , gidd det;)

stor sommerklem fra festival jenta deres:)

13 Kommentarer:

Blogger MB sa ...

haha. så du TRUER meg til å skrive?! javel da, elise!
jeg kjørte forbi butikken din i dag tidlig.. så etter deg.
men så bare en mann. mannen lignet på en som kunne vært pappan din. han bar på blomster. noen røde, som ligner på de mormor alltid har i vinduet. eriksen-folk har jo en tendens til å bære på blomster har jeg forstått, så det var vel din far jeg så. Det så ut som om han gikk der å gledet seg stort.. -til å feire 50års dag om ca ett år. -det stemmer jo rimelig det, og gjør teorien desto mer troverdig. gjør det ikke??
i dag har jeg tatt busser, baner og tog nesten for mange ganger. -sånn om du lurer...
sporveien tjener fett på meg, og min pliktoppfyllende oppførsel (les: tør ikke snike)
først til byen i dag tidlig, så hjem igjen, så til byen en gang til, så opp til camilla(God middag og vin (-igjen)),så inn til byen igjen, så hjem igjen.
og da var sykkelen vekk.
jadda. og nå burde jeg være sliten, men er ikke det likevel.

12:36 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Hei Elise.
Får vel legge igjen en kommentar. Når du kommer med sånne trusler tør jeg jo ikke la være. Hørt du kan være ganske farlig. Håper at når du leser dette har hatt en fin og rusfri tur. Gøy men uten tullball. Du er sikkert veldig sliten og trenger sikkert et par dager søvn når du er hjemmme. Gleder meg til å høre om turen. Du får legge ut noen bilder. Å til deg Miriam: hvorfor har ikke jeg fått en kommentar i dag. Liker du Elise bedre enn meg. Hæ? gjør du det? Ser forresten at de etterlyser flere trikkeførere. Den jobben hadde du kvalifisert til...haha. (jeg mener MIriam)

12:46 a.m.  
Blogger MB sa ...

hehe. jeg liker elise sin blogg bedre enn din, ja. er så vanskelig med de spacene til bill. (les:bill gates) jeg støtter heller blogger. eies sikkert av en mann i gata med stort behov for oppturer, oppmerksomhet og penger.- ikke minst. alle trenger penger. om man måler det opp med bill. for det er vel bill som tjener på at du har et velbrukt space. på en eller annen måte. direkte eller indirekte. sent å tenke på det nå. men du støttern iallefall. min støtte gir jeg til de fattigere. de litt mer trengende. nå kan jeg skrive så mye tull jeg vil.. for du leser det ikke allikevel. du leser maks fem linger pr post eller innlegg. vet det nok.

1:04 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

hva var det du sa....falt ut etter du nevnte bill jeg. da begynte det å bli kjedlig. Elise setter sikkert pris på at vi holder en dialog på hennes side. men kommentarer blir det iallfall...hehe. Vi har ikke glemt deg Elise.....

1:10 a.m.  
Blogger MB sa ...

hehe nei vi har ikke glemt elise. du er jo på festival og skaper minner og samler ferskt materiale til nye festivalhistorier...
..camilla... kan ikke du fortelle roskildehistoriene dine??
kom igjen a.
var det for lang do-kø?? er det bare gyttene som dropper køen?? er det gøy å løpe MED klærne sine På rundt på området? eller er det gøyere uten??

fortell oss nå, camo

1:18 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Elise er nok ikke bare å samler ferskt matriale...haha. neida Elise skal ikke beskylde deg for den slags.
Miram dette er internett...ja det betyr at alle kan lese det.
Men jeg står selvfølgelig for det jeg har gjort. Fant raskt ut på den naken turen at jeg ikke hadde noen hippi i meg slik jeg trodde. Å hvem gidder å stå i do kø? det er jo roskilde. Hva er bedre enn å ha oversikt over nakene gutter mens man gjør sitt eget. hæ? kan du fortelle meg det. kom på noe bedre a....
slå den...hahaha. hvem vet kanskje Elise har sin løpe tur nå....

1:28 a.m.  
Blogger MB sa ...

hehe.. jeg heier på elise. men hun har en lei tendens til å falle da. å falle ved gjerdet er vel ingen suksess.

1:31 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

haha...ja det er vel ikke en slager akkurat. men alle lukter så vondt der uansett at ingen vil merke noe forskjell. Gå for det elise du har ingen ting å tape på det. men lei tendens til å falle pluss litt alkohol. hvordan går det? skal bli spennede å høre når henne kommer hjem...

1:40 a.m.  
Blogger MB sa ...

gleder meg! historier er gøy. hils andi om du møter hun der nede... min solborg friend fra stord. hun rocker visst litt...

1:43 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

hvis hun rocker da legger du sikkert merke til henne. skiller seg sikkert mye ut da Miriam tror du ikke det? Neida unnskyld. det er sent og jeg har dårlig humor. Du må unnskylde Elise for min krasse tone. Men nå har du iallfall fått mange kommentarer...

1:49 a.m.  
Blogger MB sa ...

Camilla sier:
nå begynner jeg å bli trøtt. men jeg er litt redd. kanskje jeg har en gal kineser på døra her snart. du vet dissse kineserne er mange. hu har sikkert konakter i norge og har sikkert tatt en telefon allerede
Miriam. sier:
jeg tror du kan være trygg, jeg
Miriam. sier:
tar litt tid å grave seg gjennom jorda, vettu.
Camilla sier:
kom hit du skal dø sammen meg. pell deg over hit. ikke svikt meg nå. vis deg som en ekte venn
Miriam. sier:
hun er et barn. du vet. små barn = små spader!
Camilla sier:
haha...kinesere er langt fremme i teknologi...har du ikke fått med deg det?
Miriam. sier:
ah. sant det
Miriam. sier:
men den teknologien har ikke kommet hit, så det hjelper ikke. hun må nok grave
Camilla sier:
du vet....kina= barnearbeid. Barnearbeid= effektivitet
Miriam. sier:
=mange gravere.
Miriam. sier:
de er mange!!
Miriam. sier:
masse små kineserbarn kommer opp av jorda.
Miriam. sier:
med hvær sin fargerike spade.
Miriam. sier:
ekkelt
Camilla sier:
hahaha
Camilla sier:
hahaha
Camilla sier:
nytt manus til skrekkfilm....selg den ideen. kan jo skremme livet ut av gud og hver mann
Miriam. sier:
slapp av. de der jo litt dårlig, du vet. smale øyne.
Camilla sier:
hahaha
Miriam. sier:
et par sandkorn i øya, og de ser ikke no.
Miriam. sier:
de finner ikke fram uansett.
Camilla sier:
haha...ler
Miriam. sier:
tar vel kaja istedet
Miriam. sier:
eller kanskj oddhild
Camilla sier:
håper det...
Camilla sier:
krysser fingrene
Miriam. sier:
eller meg
Miriam. sier:
ææææ
Camilla sier:
kaja tror vel bare hun har fylleangst når kinerene dukker opp...
Miriam. sier:
hehe
Camilla sier:
æ? hadde jeg vært kinesere hadde jeg ikke tatt deg. du er jo en kjempe i forhold til deg. meg er heller et lett bytte
Miriam. sier:
" KAJA et pleier da å være tømmermenn med hammere... men men, kineserbarn med spader... jaja da har jeg sett det også. SKÅL!"
Miriam. sier:
HEHE
Camilla sier:
Kaj tenker: ops den spriten jeg kjøpte i halden var det noe rart med.
Miriam. sier:
du er nok litt morsom du også
Miriam. sier:
hehe
Miriam. sier:
nå ler jeg godt

2:27 a.m.  
Blogger Wenche Myhre sa ...

ja...fint å se at livet fortsetter som før når jeg har vært borte!! hehe jeeesus, all info kommer i neste post. må bare skrubbe av meg ni dagers dritt og sove av meg virkningen av 38 kasser øl fordelt på 20 mennesker og 8 dager først..pluss bilder da:)

8:06 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

9:40 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden